První den

Rozhodli jsme se vyrazit brzy ráno,abychom projeli Českem ještě před tím, než začnou lidi jezdit do práce. Toto rozhodnutí se ukázalo jako velmi prozíravé. Z Brna jsme vyjeli ve 3:34 a kolem šesté jsme už byli za Prahou, kde už začínal provoz. Po sedmé hodině jsme přejeli hranice vlasti a rozjeli se po Německu. Střídáme se v řízení. Dálnice v Německu je skoro prázdná.

Zastávka a snídaně v Německu

V 10 hodin dáváme pauzu na snídani a bereme naftu u stanice Esso (celkem za 47,65€) v Plötztalu před Magdeburgem. Ve dvě odpoledne jsme za Hamburkem a dáváme si oběd. Cesta Německem je v pohodě, akorát v Hamburku je hodně aut u vjezdu do tunelu pod Elbe (čti Labe). Druhý směr stojí asi tak 10 kilometrů v koloně.V Německu se jede fajn, žádné zběsilosti a celkem se dodržuje i rychlost (tam kde je omezená). V Dánsku je na hodně místech omezení na 110km, ale skoro nikdo to nedodržuje a jede se spíše 130km. Ale zase nikdo nervózně nebliká, když předjíždí někdo „jen“ 110km/h. V Dánsku zhoustl provoz hlavně díky obrovskému množství karavanů a aut s přívěsy, které mířily na sever.

Nyborg kemping - pohled na pláž

Mezi 17-18 hodinou už přijíždíme do kempu v Nyborg Strandcamping. Za nocleh pro dva lidi auto a stan chtějí 229 dkr. Je to za městem Odense, úplně poslední místo před mostem z ostrova Fyn. Kemp je na pláži, kousek od silnice, takže jde slyšet stálý proud aut. Dost fouká, na večer se vítr uklidnil. V kempu je kuchyň, sprchy, záchody, pračka, sušička, no klasika. Sprcha je na peníze. Ve městě jsou všechny obchody do šesti. Nafta tady vychází na necelých 30 kč. Myslím, že kolem 8 dkr.

Nyborg

Nyborg - naše místečko

Šli jsme spát kolem desáté večer, je pod mrakem, takže je trochu šero, jinak by ještě svítilo slunce.

První den jsme ujeli 1223 km za 12 hodin a průměrná spotřeba je 5,4l/100km.

Komentáře nejsou povoleny.